Lillerud och sena nätter^^

Ja, för de som inte visste det så befinner jag mig på Lillerud för tillfället^^ Och snacka om att vi har kul: ) De är så kul att få umgås med dem här igen. Man ser dem ju inte så ofta :/ Man glömmer liksom hur kul vi brukade ha här, de är så man saknar det gamla internat livet lite grann. Visst är det skönt att slippa skolan och så men vi härjade ju så mycket här. De blir ju långtråkigt att gå hemma hela dagarna och inte träffa alla dessa galningarna här xD
Vi har kanske inte gjort så mycket av betydelse men vi har pratat och umgåtts och det betyder ju massa bara det liksom..

Imorgon ska ju Emma och Merza ställa upp i en agilitytävling här på Lillerud, så idag har vi vart i ridhuset och tränat: ) Första gången Emma testade Merza i agility om jag minns rätt?:P Haha xD Och de kommer att ÄGA ut alla andra som är med. Det är då en sak som är säker. HUnden är ju så dum att hon hoppar ALLT. Kvittar om det är för högt, hon hoppar ändå och även om hon störtar in i hindren så hoppar hon, och hon gör det flera gånger^^ Hon tycker verkligen att det är kul.. Önskar jag kunde tävla med henne men mitt knä håller ju inte och det är väldigt trist.. MÖH! Tur de finns andra som kan tävla den lilla paddan:P

Ska försöka ladda upp bilder från tävlingen så fort jag kommer hem imöra. Men det märks om jag orkar:)

Ha det så bra och god natt gott folk^^

Kommentarer
Postat av: Sanna

Eriksson 08-09 <3

2010-01-28 @ 16:24:13
Postat av: Anonym

Har kört henne förut i agillity.. när ni bodde här, när du jag Bailey o Merza gick dit några ggr :P

2010-01-28 @ 17:11:50
URL: http://tuddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0