Avatar*

Igår var jag i Karlstad med Madiison, Jennie och Gurra.
Först var vi ut till Lillerud och hälsade på en sväng där vi träffade på en massa kända ansikten så klart^^
Sen bar det av in till Karlstad, Jennie skulle träffa en Jimmy och jag och Madiison gick och satte oss på McDonalds och tog en cheesburgare(kändes i magen att man åt frukst tidigt) innan det var dags för körlektion 10 över 3^^ Och det gick faktiskt riktigt bra att köra om jag får säga det själv. 20 över 4 var vi tillbaka vid körskolan så då gick vi och köpte biljetter till bion medans vi väntade på att Gurra skulle anlända till Karlstad så att vi kunde åka och äta: ) Vi ahde väl lite småproblem med att bestämma oss för vart vi skulle äta men det slutade till slut med Mama´s Pizzeria. Sen gick vi in på Coop och köpte lite godis till bion. När vi var klara med godis införskaffandet så bar det av in till stan igen där Gurra skulle ha trumlektion 10 i 7. Så i 20 minuter satt jag Madiison och Jennie och väntade på honom. Sen blev det spel hemma hos Gurra. Vem vill bli miljonär vart det^^ Var faktiskt ett riktigt kul spel. Hade gärna spelat längre men halv 9 var vi tvugna att dra oss in mot Karlstad än en gång för att hinna fram till bion i tid.

Det var en helt okej film när man hade Madiison med sig som livade upp det hela^^ Haha xD Dooooon´t Shoooooot! Haha xD Internskämt* Men för att få reda på vad den handlar om så får ni kolla på den själva^^ Efter 2 timmar och 41 minuter så skjutsade vi ut Gurra till lillerud och åkte sedan själva hem till Jennie i Filipstad för att sova: ) Halv 2 var vi framme men tro inte att vi somnade. Nix. Haha xD Jag vet inte vad klockan var när vi somnade men nog var det minst en timme senare:P Haha xD

^^


Nu ska jag ta och sova tror jag: ) Bye bye

Kommentarer
Postat av: Madiison ^^

Ja vi hade roligt vi på filmen ;) .

Jag skulle tro att vi somnade mer än 2 timmar efter vi kom hem ^^

2010-01-20 @ 23:45:46
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Marika^^

Vart en hel del fnitter attacker^^ Oj fan vi somnade alltså vid 4? Fy fan inte konstigt jag somnar snart då:)

2010-01-21 @ 00:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0