Rally^^

Yes då har man fått sin dos av årets Rally^^ Haha xD
Fööljde med resten av familjen ner till vägkorsningen här nedanför för att jobba på att få Magnus Samuelssons autograf^^ Och tro de eller ej men hela 2 stycken bilar stannade^^ Och till Brorsans stora lycka så var Magnus en av dessa ^^ Haha xD Så nu har han autograf från honom och jag bilder på det^^ Haha x D

Just nu så knarkas två låtar om och om igen hos mig.. Ni får tycka vad ni vill om dem men jag gillar dem verkligen för tillfället men jag har väl antagligen tjatat ut dem snart och då byts de ut mot nya^^ Haha xD
This is me~Demie Lovato och If you´re not the one~Daniel Bedingfield xD Så är de och så blire^^

Ja just de ja^^ Vad tycker ni om min nya design(A) Haha xD Jag är ganska nöjd men inte riktigt.. Har ni några ideér om vad jag ska göra? Jag tycker färgerna är lite tråkiga..

Ha det bra nu^^

^^
Ni vet väl vem de är??^^
^^
:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0