Hela året fullt av 20års kalas^^

Och jag vet precis vad några av mina vänner ska få av mig! Så nu jobbar jag hårt på dem för att veta att de blir färdiga i tid^^ Jennifer och Madiison är väl de jag är på de klara med vad de ska få för något:P Resten är de lite jobbigt med men jag har ti på mig så de löser sig^^

Annars händer det väl inte så mycket här :S Har jobbat idag men jag hade mycket hellre varit ute på Rally i vädret men men... Imöra har jag iallafall lovat Lillebror att vi ska stå nere vid vägen och kolla på rallybilarna när de kommer på transportsträckan här^^ Vi är tydligen ute efter MAGNUS SAMUELSSONS autograf^^ Vi får väl se om vi lyckas:P Men de hoppas vi allt på: ) Haha xD

På lördag får vi väl se om det bär av på party hos Linnéa Strandh i Kristinehamn eller om de blir folkan på Rilles 18årspartaj^^ Haha xD De märks! SKulle vara riktigt kul att åka till Kristinehamn men vi får väl se vart vi landar^^ någonstans vill jag de är jag säker på för nu var det länge sen man var tillsammans med mycket folk och härja: P

Imöra är de ju som alla så väl vet AllaHjärtansDag, hmm... Inget speciellt med det tycker jag. men då ska jag ju vara hemma hela dagen, alltså inget annorlunda mot alla andra dagar i mitt liv... Kanske träffa Madde en sväng på kvällen när hon kommer från Karlstad men de hör ju också till vanligheten så att säga ;D Haha xD

Ja just de ja. Innan jag avslutar här så kan jag ju tala om att jag komer snart att öppna en hemsida där bilder från min system kamera kommer att finnas. Kommer att bli mycket hundar men de får man stå ut med^^ Och kanske en och annan älg också eftersom att vi har en egen sådan:P haha xD

Ha det bra nu så synes vi^^

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0