Ännu en vecka har gått!

Ja, tisdag till fredag förra veckan tillbringades på Lillerud hos folket tillsammans med Madiison: ) Det var riktigt roligt att komma dit och bara vara och få umgås med dem. Fast vi hade ju en sak vi skulle klara av innan vi lämnade dem och det var att Merza och Emma skulle ställa upp i en maskeradagility! Jag vet inte riktigt vad de baserade ´vissa vinster på men men. Best in show och själva maskeraden vanns av värdiga vinnare: ) Men den som vann "allt" har jag ingen aning om vad de baserade på. Inte vad det på att hunden var bra i det iallafall för hon fick krypa genom tunneln tillsammans med den... Men Merza och Emma var ändå bäst tätt följda av Sanna  och Kiddy: ) Team Merza var utklädda till tomtar^^ Och Team Kiddy till barn^^ haha xD
Tack för en riktigt trevlig vecka allihopa: )

På fredagen var jag hem och lämnade Merza och packade om i väskan för att sedan vända och åka till Filipstad. Jag sov hos farmor och farfar och på lördagen hjälpte jag Cattis på hennes 50årskalas: )
Var nesrvös innan jag kom dit för att det skulle vara mycket folk jag inte kände. Och det var det i början men det gick väldigt bra ändå: ) Grattis än en gång Cattis^^

^^
Jag fixade ett personligt grattiskort till henne. Vart nöjd, fast jag känner att jag kunde ha lite mera fantasi^^ Min blogg är ju likadan nästan..

*
Kiddy klar för Agility: )
*
Sanna tävlingsklar^^ Det enda som fattas är hennes knallgröna tröja^^
*
Merza och Emma: )
*

Vet inte varför bilden är så konstig men ändå^^

*
Det var även en kossa med. Vid namn Linn och hunden heter Vanessa^^

*
Haha xD Tomten och ungen^^ Är det renarna som är framför dem kanske.:P

*
På torsdagskvällen adopterade Merza en kanin^^ Lilla Lusen:P Hon tog honom verkligen om sin bebis^^

Ha det bra allihopa^^ Nu ska jag ut och gå med Madiison: )


Kommentarer
Postat av: Sussa

Hej hopp!



En liten hälsning finns i min blogg till dig! KRAM

2010-02-02 @ 12:53:45
URL: http://forsman123.wordpress.com
Postat av: Millaan

Sööta Lusen o Merza :D

Idag ska lusen bli hårlös ;) Ska till M-skogen och raka honom :) du kan nog garanterat få se bild, för om man känner Sanna rätt kommer hon springandes med kameran i högsta hugg :)

2010-02-05 @ 00:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0