*Losing You*

Ja de finns ingen som kan påstå sig vara perfekta.. Men just nu så känner jag mig så långt därifrån som jag bara kan komma alltså.. hur kunde man vara så jävla dum? Jag förstår inte de...
Jag vill bara gå fram till dig och berätta hur ledsen jag är. Men de är massa tunga steg dit. Hur ska jag nånsin kunna gottgöra det? Kommer det nånsin att gå.. Allt som snurrar i mitt huvud just nu är ju inte helt okej alltså!
Jag vill bara spola tillbaka tiden och få allt ogjort.. Bara hålla klaffen och inte ha skrivit ett ord. Men men, världen funkar inte så. Hur skulle de se ut då liksom om man kunde spola tillbaka och få allt ogjort som man inte ville skulle hända? Då har jag iallafall jävligt många resor att göra.. Men den ända som verkligen skulle betyda något för mig just nu att verkligen få göra, det är att få resa till baka till söndag för två veckor sen. Är det nån som kan få den ogjord så vore jag jävligt tacksam.. Kan inte beskriva i ord hur tacksam jag skulle bli för det. Och om jag bara kunde hitta orden för att kunna förklara för dig varför! Men jag vet ju inte själv så hur fan ska jag kunna förklara? De om något är ju inte logiskt..

Efter allt du gjort för mig?! Speciellt efter de jag gjorde mot dig för ett X antal år sen. Hur kunde ja vara så dum! Du skulle bara veta hur hårt och djupt jag ångrar det... Du har aldrig gjort mig något.. Du har funnits där, du är min stöttepelare, mitt mod.. You name it! Alltså de går inte att förklara i ord vad du betyder för mig.. Ja, jag kan de inte iallafall.. De går inte.. Hur kunde jag... Vad har inte du vart beredd att göra för mig! Finns nog inget logiskt du inte skulle ha ställt upp på mig med! 7 November t.ex. vem om inte du skulle ha gjort nått sånt... Asså jag kan inte förstå.. De går bara inte..


I won´t let you go!

Kommentarer
Postat av: -you know me-

Jag har lite frågor på de du skrev som jag också funderar över .. jag vill först bara säga att de var blandade känslor o läsa och på slutet var de även jobbigt ..

Men mina frågor .. Alltså känner du dig dum för att du tycker att du gjorde fel ? eller känner du dig dum för att du blev påkommen ?

Jag har alltid sagt att jag tycker folk ska vara ärliga och de står jag fortfarande för .. Så om du nu tyckte, tänkte och kände så om mig som du skrev till andra så varför ångra sig ? de är isåfall dina tankar och känslor och sånt kan man inte styra över .. Just nu känns det bara som om du känner dig dum, ledsen och bla bla bara för att du blev påkommen . För om du inte hade blivit påkommen hade ju allt varit som vanligt och jag hade inte vetat något . Nu vet jag och de förändrar ju en del saker ..

Kommer jag någonsin veta sanningen ? Nej, kanske ?

Även om du nu säger sanningen , hur ska jag kunna veta ? Hur ska jag kunna veta om de är sant lr inte ?

De kommer jag inte .. endra tror jag på dig eller så tror jag inte på dig ..



Jag vet inte vad jag ska tro om något och jag är så kluven .. Det sista du skrev vill jag verkligen ta till mig och tro att du verkligen ångrar dig . Men så tänker jag igen .. Varför sa du tvärsemot till andra folk ? Ngn ljuger du för ..

Jag tror nämligen inte att stöttepelare, ditt mod eller någon som ställer upp för dig vill trycka ner dig, få dig att må dåligt, som får dina gränsen kraschade, som sprider ut saker om dig ..



Alltså om jag nu betyder/betydde något för dig .. Varför kändes det som om du kastade det i sjön . Du kastade min tillit för dig .

Du lärde mig att äkta vänskap inte finns, du lärde mig att tillit var att ljuga .Du lärde mig att ställa upp för folk var som att gå bakom ryggen på varandra ..



Allt gör mig bara så ledsen och jag vet inte mer vad jag ska kommentera .. Allt jag vet är att jag älskar dig . mer vet jag inte just nu ..



2010-12-02 @ 14:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0