*Guess who´s coming to dinner*

Då var första julmiddagen över^^
det var jag, Madiison, Gurra, Karlsson, Grene, Gurras far Gunnar, styvmor Ann och syster Jasmine :D
Riktigt trevligt vart de iallafall! Nu ska disken tas om hand och sen ska jag och MAdiison invänta att grabbarna kommer tillbaka, de är och "köper" tidningen X) Vad de gör egentligen har vi ingen större koll på :S Men vi tror inte att de är den gamla vanliga traditionen att de försvinner för att de inte vill träffa tomten för tomten kommer inte idag ;D Jag har mina misstankar men de märks^^

När de är tillbaka så blir de lite sällskapsdricka ;P och kanske lite spel men framförallt julklappsöppning :D Whiiie^^
Har fått de två första julklapparna för iår iallafall :D Ett fint doftljus av Ann, Gunnar och Jasmine, sen fick jag en piercing av Jennie :D Dessvärre så har den redan tappat sin färg :/ Men den är fin ändå och lite kortare än min andra stav XD

Hittar ingen bild på piercingen men den var typ rödsvart kamoflage^^ Skitsnygg var den :D
Ljuset jag fick luktar jätte gott, de luktar som enparfym som jag känner igen jätte väl men kan inte placera vart jag känt den XD


Bye bye*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0