Överallt men ingenstans^^

Haha xD Tänk på den ni :P

Känner att jag inte har bloggat på VÄLDIGT länge! Men jag har bara inte haft ork och lust att sätta mig här och skriva. men nu känner jag att det har hänt så otroligt mycket i mitt liv så nu var det liksom dags^^ Haha xD
Kan ju börja med att tala om att jag tog körkort den 22 Mars 2010 :) Sen dess kan jag ju erkänna att vi inte vart still så värst mycket ! Vi har varit i Filipstad, Karlskoga, Karlstad och Mjönäs omvartannat.. Har inte vart hemma en kväll på jag vet inte hur länge men kul har vi haft^^ Haha xD
Och när vi ändå pratar körkort så kan jag ju passa på att tala om för er som inte vet att även Madiison har fått körkort ! Fast hon var en vecka efter mig xD Men STORT grattis till henne:)

Jag kommer inte berätta alt vi gjort under dessa veckor men jag kan väl erätta lite småsaker:P Förra helgen bar det av till Härjedalen för härj och hälsa på Madiisons kusin med familj:) Det var Jag, Madiison, Jennie, Andreas och Karlsson som var iväg. Jag tänker inte kommentera något. xD
På söndagen var jag Madiison och Jennie iväg till Karlskoga med Andreas när vi lämnat honom så bar det iväg till McDonald´s^^ Vi kom på med att vi inte orkade gå in så vi tog drive in xD Madiison som körde var ju den som skulle betala och för att inte krångla till det så så betalade vi med mitt kort. Men grejjen var den att Madiison intre visste hur hon skulle gör när hon betalade med det där^^ Så det blev en del flum och roliga kommentarer :P När vi ätit upp våra hamburgare så ville Jennie och Madiison ha glass också, men vi bytte chaufför så jag satte mig bakom ratten och drog igenom Drive In(en) xD När jag skulle betala så tog han kortet med sig och jag fick skriva en kråka istället för att dra kortet och slå koden. Snacka om att han inte hade någon humor eller var det vi som var så övertrötrta att allt var roligt ?? Jaja, vilket som och vi kommer inte att handla av den torrbollen igen ^^ Haha xD

Efter det har jag inte riktigt koll på vad vi gjorde vilken dag men vi var till Filipstad flera dar och Jennie var även hit och hälsade på oss^^ På fredagen när jag slutat så drog jag iväg efter Jennie och MAdiison till Karlstad för att härja lite med dem med flera^^ Riktigt roligt hade vi kan jag ju tala om. Och att fullt folk kan vara så¨roligt när man själv är nykter xD Victor som han hette som var humorn för kvällen tyckte att Max var 5 stjärnig restaurang medans McDonalds var skit och ingenting. Men när han fick se att strippsen var av och att det var tomat på hamburgaren så skönk betyget fullkomligt men när han sedan satte tänderna i burgaren igen så var det en topp restaurang igen^^ Snacka om att vi skrattade xD Vi var nor tillbaka i Filipstad vid halv 5-5 på lördagmorgon då gick vi och lade oss. Vidd ett å drog vi oss upp ur sängen och satte i oss lite frukost sen bar det av till Karlskoga för tivolli tillsammans med Andreas !! : )
Nät vi lämnade Karlskoga så var det inte ens tanke på att få komma hem till sin säng.. Nix nix.. Madiison var fast besluten att hon skulle köpa in jävla soffa halv 10 en lördagskväll^^ Haha xD TOK !! Men iallafall så slutade det på Bergvik och Gurra ocg Grene kom med skåpbilen och soffan införskaffades !! De blev även med oss till Lesjö där jag fick prova att köra "väldtäcktsbussen" aom den kallades xD Åh HU va läskigt de var. Vad liten man blev, och sen automat på det också !! Nej hujedamig!! x) Men jag klarade det^^




Kan ju även passa på att tala om att jag har praktik på OK nu för tiden x) Men v.20 blir det till att tjäna pengar då mamma och pappa ska till Rhodhos en vecka så får jag jobba istället för mamma: ) Yippie !! PENGAR !! ^^

Nej nu avslutar vi dagen med några bilder^^

Hae´t<3

'
Eriksson min "bebis" !!

'
Hans supersöta Bebis !! Han är ju stolt pappa till 21 lammungar!!

^^
Aww !!!

^^
En dag Med....

*
...Och...

*


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fan vad du ränner! och vara i karlstad utan att höra av dig till mig????

2010-04-19 @ 20:13:25
Postat av: Marika^^

Sorry Sanna men det vart så hastigt allting :/

2010-04-19 @ 22:17:00
Postat av: Madiison

Blogga mera ofta !! ;)

Snygga bilder också ^^

2010-04-20 @ 00:56:01
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Marika^^

Ja Madiison jag ska jobba på saken^^ Tycker du om bloggen då? xD

2010-04-20 @ 09:22:49
Postat av: emma

Håller med Sanna :P

Men gött att höra av dig lite på bloggen igen :D

2010-04-20 @ 10:34:26
Postat av: Marika^^

Emma !! Jag ska komma och hälsa på jag lovar. Men du och Sanna skulle ju faktiskt kunna komma hit en helg? : ) Sen så är det ju lite synd att jag inte kan säga det samma om dig och din blogg^^

2010-04-20 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0