....

Jag skulle vilja skriva så mycket här men vet inte riktigt om jag borde göra det. Folk kommer att tolka det på sitt eget sätt och allt kommer bara bli fel... Just nu sitter jag och funderar på om jag ska göra den lösenordsskyddad eller om jag ska fortsätta att ha den öppen?? !!

Helgen har vart riktigt rolig iallfall de kan ingen säga något annat om^^ Vi var hos Linnéa Strandh och hennes kille i Kristinehamn på fest i lördags. När de flesta gått hem och Niklas (Linnéas kille) däckat poå tvären i deras säng så tyckte vi att det var dags att dra oss tillbaka till Karlstad. Vi var väl där vid 4 men då blev det filmtittande så somnade inget alls ORDENTLIGT. Fast jag låg och gick in och ur drömläge hela tiden. Men det hände liksom saker hela tiden en löpande katt som sprang runt och skrek, och en gång så kulle Grene kolla om jag sov så han hängde sig över armstödet och mig och kollade, då höll jag på att dö. Och sen så tappade de saker på golvet.

Men inatt har jag sovit som en sten kan jag ju lova^^
Nu har jag Johan fram tills 5 sen ska jag kanske ut med Allito och träffa Karlsson och Diesel och hoppas på att de kan ha roligt tillsammans x) Sen får vi väl se om man hinner med något mera, men nu ska jag iallfall ut med kamera och fota krokusar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0