Början på nytt liv...

Eller?.. Haha xD
Nej jag har bara möblerat om i mitt rum. Och vart faktiskt väldigt nöjd fast att det är fullt i garderoberna då jag fick mindre förvaringsutrymmen och hyllor^^ Haha x DMen det gör inget för det är fortfarande egentligen på tok för mycket saker uppe men jag vill ju inte kasta något.. Än... Ialafall xD

Har tillbringat eftermiddagen hemma och städat, Madiison och Jennie har tillbringat dagen i Karlstad och skulle kanske bli kvar på Lillerud inatt så det blir en lugn kväll ikväll^^

Och Emma och Sanna!! Jag lovar att snart komma och hälsa på er. Men då måste ni komma hit en helg opch busa också !! Annars kommer inte jag till Lillerud :D

Nej nu ska jag gå och sätta mig i soffan och glo på TV för första gången på flera veckor känns det som. Jag har nog inte sett ett helt program av något sen jag fick körkort xD

Btw: Vad tycker ni om utseendet på bloggen?? :P

*

fg

g

Ha En Bra Kväll Allihopa :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker den är fin!

och ja! kommer när jag har pengar :D

2010-04-21 @ 22:46:17
URL: http://tuddis.blogg.se/
Postat av: Marika^^

Bra!!!

2010-04-21 @ 22:51:24
Postat av: Jennie

Lillerud ja.. host, host x)

2010-04-22 @ 09:12:54
Postat av: Marika^^

Okeej? Vart fan sov ni då? x)

2010-04-22 @ 15:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0