Trollstigen^^

Igår gick jag och lillebror Trollstigen^^ De va en riktig upplevelse för tydligen så hade han gått där många gånger med dagmamma med mera så han visste var troll m.m. gömde sig som jag aldrig skulle ha sett annars^^ Haha xD Vi tog hen hel del med bilder så jag lägger väl upp några här antar jag:P

Idag följde jag med pappa till Filipstad för att äta mat, ja de skulle iallfall jag och Johan, de andra åt rutten FISK! Ja surströmming:/ Och aldrig jag äter de!!! De är en sak som är säker^^ Haha X)

Tog även hen hel del bilder på Allito och Merza igår som jag blev riktigt nöjd med så jag slänger upp en på varje hund också^^

Men ha de bra^^ För nu orkar inte jag skriva mera:P
//Kram

^^^
Fiiina Allito<3
^^
Fiiina Merza<3
^^
Johan på Trollstigen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0