Svensk ViltspårsChampion^^

Jag är sååå STOLT! Haha x) Allito blev Svensk Viltspårchampion idag:)

Idag var jag och gick på Bergvik tillsammans med min 7år gammla lillebror, jag får lov att säga att vi hade kul^^ Men jag gillar inte de tankar som gick att läsa i folks ögon!!! Speciellt de som gammla tanter tänkte! Typ som att: "Är inte du lite ung, för att ha barn", och jag blir så arg på de, ska man inte kunna hitta på något med sin lillebror utan att folk tänker?? Möh! De gjorde mig irriterad en stund, men sen sket jag i vad folk tänkte, de får väl tänka så om de vill de är deras problem inte mitt! Kul hade vi iallfall, och så stolt han blev när han fick förklara för mig vad man skulle använda leksaken till som han köpte... Kommer så klart inte ihåg vad den heter men de jag kommer ihåg är att de första jag läste att den hette var BAKUGN! Haha x) Alla killar i klassen hade tydligen en sådan, inte vet jag, glad blev han iallfall när han fick en sån^^ Jag bjöd honom på Mc-donald där han så klart fick en tjej leksak i sin happymeal så den lämnade vi kvar åt någon som ville ha den! Sen gick vi runt och kollade på skor åt mig men jag hittade så klart inga så vi gick in på coop och köpte lite bra och ha saker^^ När jag köpte en tidning så ville han så klart ha en också så han fick väl sin efterlängtade färjestads tidning^^ Haha x)
Efter två timmar kom pappa och Allito tillbaka och pappa visade stolt upp rosetterna:P Haha x) Så stolt har jag nog inte sett pappa på ett tag, och någon som vart ännu stoltare när vi kom hem var ju mamma som äger Allito^^

På kvällen var jag ut och träffade Madiison och jag kände att vi hae roligare än vad vi haft på länge^^ De va verkligen jätte kul, Tack Madiison <3 Dåliga dagar följs alltid av bra dagar! De ska bli mitt nya motto tror jag^^ haha x)

Men nu ska jag gå och sova X) Så vi avslutar med några bilder på min stolta "prins"^^



Hade bra allihopa// Marika

^^


Kommentarer
Postat av: Mixzi

Nemän - ett jättestort grattis till er!!!

2009-09-25 @ 08:41:30
Postat av: Marika^^

Tackar Mixzi:)

2009-09-25 @ 10:50:04
Postat av: Madiison^^

Vill säga Grattis Grattis först till Allito :)

.. och sedan tacka för en rolig och händelserik kväll igår <3

Btw. Angående Mc Donalsleksaken .. Så är de bara o prata med dom i kassan att du fick en tjejleksak och vill ha en pojkleksak, de gör mamma jämt när de blir fel åt Adrian lr Ester ^^

2009-09-25 @ 12:26:38
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Marika^^

Tack tack^^

Haha x) Okej, men jag orkade inte^^ Haha x) <3

2009-09-25 @ 13:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0