Spökis!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen... Men fast man egentligen inte har ett piss att göra om dagarna så har man ändå sååå mycket att göra så man får liksom inte tid!

Men jag var ju barnvakt söndag till tisdag ochdet funkade väl bra men det var jobbigt att gå upp och släpa iväg syskonen till skolan, men jag fick ju gå och lägga mig igen iallfall^^ På tisdagen  åkte ju jag och Madiison till Lillerud för att träffa gammla vänner:) Där befann vi oss fram till torsdagen:) Vi hade kul fast att det nte blev riktigt som jag vntat mig men ändå:P

Så till veckans viktigaste händelse^^ Spökis fick i fredags flytta in hos Jennifer, vi får hoppas att allt går bra och att de triuvs med varandra alla tre .. Men det ska nog inte vara några problem tror jag^^ Fast Jennifer tror att Spökis är lite rädd för henne för tillfället... Men man får tänka på att han är gammal.. Jag menar i 9½ år har han ju tillbringat med oss här hemma... Han har ju inte varit med om att träffa så många andra männsikor och ännu mindre har han flyttat till en lägenhet! Han är smart så han förstår nog men han måste bara vänja sig vid dem och den nya omgivningen sen kommer allt att gå bra! Och Tack så mycket Jennifer och Mathias för att ni hjälper mig. Ni är gukd värda!:)

Och sen så har jag börjat jobba på Mercedez egna blogg^^ Haha x) Den är sååå hennes stil alltså^^ Rosa och bitchig:P Haha x) www.mercedezthebitch.blogg.se Kolla gärna in där en sväng också^^

^^



// Kramar Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0