Minnen!

Idag satt jag och laddade upp gammla bilder på BDB, då blev jag och tänka genom allt man varit med om de senaste åren^^ Och det är en hel del som hunnit hända, både roliga och mindre roliga saker:P jag kommer säkert att ta upp dem i helt fel ordning men det får ni leva med^^

Som när jag och Jennifer tillbringade nästan 2 veckor i Munkedal med galna hästar som skulle tämjas^^ haha x) Kul hade vi de flesta dagarna när vi arbetade men när vi inte jobbade så hade vi tråkigt och hemlängtan:/ Vi kom närmre varandra men Jennifer led av, ja vad säger man alkohol abstinens^^ Haha x) På slutet var vi jätte trötta på varandra:P
Men det är inte den ända praktik vi haft tillsammans, nix. I ettan var vi på hunddagiset i karlstad fast då kände vi inte varandra så väl^^ Sen har vi även tillbringat två veckor på arken i Karlstad och två veckor på katthemmet^^ Haha x) Arken var jätte kul, där hade vi något tt göra det mesta av tiden, men katthemmet var faktikst den uslaste praktikplats jag varit på..

Något som jag verkligen skulle vilja göra om det är att åka till Kolmården med klassen^^ Att gå in till vargarna igen vore såååå kul! Fast ska man se på fritiden som vi hade så skulle jag absolut välja att åka tillbaka och göra om dagarna i stugan på Eskilstuna med Jennifer, Mixzi och Alexander^^ Fan vad kul vi hade speciellt första kvällen när alla var övertrötta^^ Haha x) Jag pratade ju åtminstonde inte i sömnen som jag hade för vana att göra^^ Haha x)

Sen har man ju hur många minnen som helst med klassen på annat håll^^ Men jag kan ju inte hålla på och skriva hela natten:P Några minnen är ju Nordensark, och lektionerna som ballade ur i allmänhet... MEN inget slår vissa BYGGNADSUNDERHÅLLS LEKTIONER eller vad säger du Kim?? Haha xD

Men om vi ska lämna klassen och allt vi hittade på så kan vi ju gå in på alla nätter som borde bestått av sömn men som inte gjore det! Haha xD Som när jag... Nej de borde inte ens nämnas här^^ Ni som var med kan nog gissa vilken natt jag menar^^ Ni vet den när Gurra klarade 11 på 12 minuter  eller vad det var^^ Sen var det ju massa fler sen nätter men jag kaninte dra upp mera specifikt för då får jag skriva i veckor:P

Tyvärr så måste jag sluta nu men jag återkommer om detta^^ // Kram Marika

^^

Josse  letar efter sin mobil som hon aldrig återfick^^


Kommentarer
Postat av: Tod...

Awww... Minnen :)! <3!

2009-10-04 @ 21:17:46
Postat av: Marika^^

Jaa.. De kan man verkligen säga:) Jag vill tillbaka :/ <3

2009-10-05 @ 07:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0