Länge sen^^

Nu var de allt länge sen jag skrev. Och då ska de även påpekas att jag i skrivande stund inte befinner mig vid datorn utan i sängen^^ haha X) men de spelar väl ingen roll;) huvud saken är väl att ni får något att läsa X). Det har hänt så mycket sen jag skrev sist så jag tar upp de en annan gång^^ Men vet ni vad de är för helg till helgen då? De första ni tänker på är säkert alla helgona^^ Men de är inte de jag tänker på:p utan jag fyller år på söndag. Så då bliR de tårta för släkten:d och sen nästa helg, 7 november så tar vi party för vännerna:p tyvärr så bliR de inte så stort denna gång för de bliR hemma hos mig men de är iallafall något^^ Förra helgen var full av drama. Jag tänker inte gå in närmare på vad som hände men jag hoppas allt löser sig för er vänner <3 På fredag eller lördag bär de av till bodaborg^^ haha X) med mitt knä^^ de går säkert jätte bra! Eller inte. Men de märks, ska jag ge mig upp i slalom backen och hoppas på att de håller så får vi väl hoppas att de klarar bodaborg^^ ja just de ja de har jag inte talat om. Att vi ska till idre vecka ett:p men de ska vi och kul ska vi ha^^ Sen kan jag ju även berätta att de rör sig framåt med körkortet^^ jag jobbar på proven på datorn och de går förvånansvärt bra:d haha X) så jobbar jag hårt med det så kanske, kanske... Haha X) är de klart till jul:p Men ni får ha de så bra allihop. För nu ska jag sova^^ Kramiii

Kommentarer
Postat av: Mixzi

Ja klarar knäna boda borg så klarar de nog skidsemestern också..

kram

2009-10-28 @ 08:38:54
Postat av: Marika^^

Haha X) de tror jag också :) kram

2009-10-28 @ 09:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0