Bio!


Igår drabbades vi ännu en gång av impuls, 10 minuter innan Gurra skulle åka från Lesjö kom vi på med att vi skulle åka med till Karlstad för att kolla på bio... Så utan att veta vart vi egentligen skulle sova... För att ta sig till Lesjö en söndagskväll vid 23.00 är liksom inte att tänka på. Men vi åkte, tänkte tt de löser sig på något vis! Vi kollade på filmen "Äntligen Midsommar" den var okej, rätt kul faktiskt. Vi såg nåra av våra kära vänner i den filmen^^ Haha x) Kanske är så våra framtida midsommrar kommer att se ut... Men riktigt så vill vi kanske inte att de ska sluta men ändå^^ Haha xD
Det ordnade sig iallafall med sovplats^^ Gurra körde oss till Filipstad där vi sov hos Jennie:) Där vi låg och pratade länge, och jag är så lättad att ni verkligen lyssnade, nu kanske det blir enklare för att förstå vad som händer?!:)

Men nu borde jag sluta, Madiison är tydligen på humör för att planera vissa saker^^ Typ en tur till Idre i vinter:P Whiiie^^ Jag längtar redan bort med vännerna:)

Och sen så blir det att sova tidigt ikväll för imöra ska man ut i skogen med pappa på älgjakt^^ Så vi hoppas på fint väder:)

^^


//Kram Marika

Kommentarer
Postat av: Madiison^^

Jag lyssnar alltid <3



Idre pratar vi om i morron ;)

2009-10-12 @ 22:53:58
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Marika^^

Jag vet, men ibland är det för jobbigt för att prata:/ <3

2009-10-13 @ 18:40:21
Postat av: Madiison^^

Jag vet hur du känner dig .. Prata när du känner för det, jag väntar o finns när du behöver mig <3

2009-10-13 @ 23:54:13
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Mixzi

Ni och era impulser...

2009-10-14 @ 09:19:56
Postat av: Marika^^

Madiison: Tack. Jag pratar med dig när jag behöver det oftast. Ibland tar de bara längre tid att acceptera seker:/ <3



Mixzi: Haha x) Japp, vissa saker är sig lika iallfall: ) Kramii

2009-10-14 @ 15:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0