Arbetsförmedlingen!

Haha X) nu tror ni säkert jag blivit tokig som skriver så ofta^^ Men de har jag inte, bara dåligt att göra heter de:p haha X) men iallafall så befinner merza och jag oss i filipstad dit vi rymmer när vi är trötta på lesjö^^ men denna gången har jag även en annan anlednin till att vara här. Jag ska till arbetsförmedlingen på uppföljning imöra. Vilket hade varit rätt så okej om de inte vore för brevet jag fick på posten hemma idag. Där de sa att jag missat förra tiden jag skulle ha kontaktat dem. Fast jag visst pratade med dem i telen då! Så nu jävlar ska de få för att de inte har koll! Och de är ju inte direkt de första jag stör mig på med dem! ALLA KÄNSLIGA LÄRARE SLUTA LÄSA NU! haha X) men iallafall så när jag var där första gången så fick jag träffa en utlänning som inte kunde prata och förstå svenska! Va fan kan man sätta en sån på ett sådant jobb? De kan inte vara rätt! I så fall skulle han ju vara där och hjälpa de utlänningar som söker jobb och som inte kan svenska! Men prata med mig de behöver han inte göra igen! Sen så fick jag försöka att förklara för honom i en kvart om att jag är utbildad så jag kan arbeta både med hamstrar och med kor. Jag visade honom även betyg men han kunde ändå inte förstå att jag kunde vara utbildad till båda! Andra gången jag var där fick jag åtminstone träffa en svensk som fattade vad jag sa. Men jag var tvungen att dra om historien om min utbildning! Möh! Och sen detta brev ovanpå detta! Jag hatar dem! Idioter! Men men. Vill man ha pengar så är de ju ett måste... Jag hoppas jag får jobb snart. Funderar på att söka på ett hunddagis men jag vill inte flytta dit. Det är de ända problemet... Men vi får se hur de bliR med den saken X) iallafall så längtar jag till bodaborg och idre som fan! :d Men nu ska jag försöka sova. Kramiii

Kommentarer
Postat av: Mixzi

Kan inte låta bli att skratta... =)

2009-10-29 @ 08:28:01
Postat av: Marika^^

Haha X) nej, men de kan jag lova att de gör inte jag när de gäller arbetsförmedlingen X)

2009-10-29 @ 10:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0