Upptagen och sjuk!

Japp, nu har det gått en tid sen jag skrev igen men det är inte så mycket att göra åt. För jag har varit ute på diverse upptåg och sen har jag varit sjuk i ett ex antal dagar och inte orkat skriva i bloggen. Men nu ska ni få en liten uppdatering iallafall^^

Förra fredagen så var ju jag Madiison och Gurra till Bodaborg och kämpade. Vi hade roligt som fan och samarbetatde faktiskt bra så vi klarade 4st stämplar^^ Haha x) Kanske inte va så många men jag är stolt över oss:P Kul hade vi iallfall och det är ju det som räknas:)

I söndags fyllde jag år^^ Så nu har jag bara ett år kvar till systemet och slut på allt krångel med att fixa X) Haha x) Släkten kom och grattade mig och jag kände under tiden de var där att jag inte alls var så pigg. Så när de åkte kl 6 så åt vi mat sen gick jag och lade mig med typ 39 graders feber. oOCh då ska ni veta att jag i vanliga fall har 39:/ Så jag mådde pyton kan man säga! Efter det så sov jag typ i tre dygn... Men på torsdagen orkade jag inte längre så jag gick ut och gick lite med Madiison och Allito i snön:) Madiison blev med mig hem och sedan gick vi till henne där jag blev kvar över natten.

Och idag fredag så har vi varit till Karlstad och shoppat lite. Jag handlade inget men Madiison fick äntligen sina efterlängtade klackskor^^ Haha xD Och nu sitter jag här och är lite sur över att helgens fest inte riktigt blir som jag vill men mamma och pappa gottgör det med att jag får låna huset v47 istället:) Så vi får väl lov att flytta den dit då.. Men men man kan inte göra så mycket annat när lillebror är sjuk och vi inte vet vad det är för influensa han har:/

^^


Nu orkar jag onte skriva mera^^ Så ha de så bra// Marika

Kommentarer
Postat av: Madiison^^

Mina skor är jättesnygga ! :D

2009-11-06 @ 23:33:57
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0