Takida^^

Sitter just nu och väntar på att potatisgratängerna till imöra ska bli klara: ) Innan jag kan gå in i duschen sen bär det av bort till Madiison som ska fixa mitt  motsträviga hår. Och efter det blire bussen till Filipstad där vi ska till Jennie och äte något innan det bär av till Karlstad, Nöjesfabriken och Takia^^ Haha x)
Detaljer om detta kanske jag hinner med att ge er imöra innan förberedelserna för festen börjar^^ De märks annars blire på söndagkväll ni får info om hela helgen:P

Jag är väl medveten om att bloggen inte är så värst snygg just nu men de ska jag jobba på till veckan^^ Haha x)

Ha en bra kväll nu allihopa, för de ska ta mej fan ja ha^^ Haha x) ^^
Ps. Om drygt en vecka så bär det av upp till sälen till Faster Cattis, Micke och deras galna hundar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0