Sälen^^

Japp, imöra blire sälen tillsammans med farmor och farfar:) Och däruppe väntar Cattis, Micke och Vovvarna^^ Ska verkligen bli skönt att komma bort från Lesjö ett tag igen. Kommer hem på onsdag igen och på torsdag bär det av till Karlstad på körlektion^^ Snart uppkörning^^ Whiie!!!

Men för er som inte vart in på min bildblogg så var jag ju bort till Carina och Perra igår för första gången sedan de fick ta bort Céro i slutet av april:/ Trodde det skulle bli jätte svårt att hålla tillbaka tårarna när man skulle få se att han verkligen inte står där borta i hagen... Men jag hade väl förberett mig väl antar jag... Men det kändes i vilket fall som helst, iallfalla inte rätt att de va Moa och INTE Céro som stod i hagen hos Pims..

Ikväll drog jag med Syrran ut för att ta lite bilder på hundarna i mörkret, men jag kan tala om att få bilder när det är mörkt är svårare än jag trodde:/ Kameran hade jätte svårt att fokusera i mörkret, speciellt eftersom att syrran hade mörka kläder. Den ända som funkade att ta kort på var Merza^^ Haha x) Men det är ju för att hon är vit^^

Bilder från kvällen hittar ni på : www.mariikawahlgren.blogg.se/vovvarna eller längre ner på denna sida under rubriken "länkar" så finns det en länk som heter "bilderbloggen"

Men nu ska jag gå och hänga tvätt som jag ska ha med mig imöra^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0