Helgen och Lillerud^^

Helgen gick väldigt bra^^ Jag och Jennie lade hela lördagen till att plocka undan vårt glasbord och sköra saker som inte skulle gå sönder om någon skulle bli vinglig på benen^^ Haha x) Men allt gick bra och de saker som fanns kvar framme höll^^ Puh!!! Haaha xD Och vi hade riktigt roligt, alla höll sams och var sociala :) Så jag tackar för en riktigt lyckad och trevlig kväll:)

Dagen efter fick vi tillbaka allt på vad vi tror var de platser där vi tog dem dagen innan X) Men detta skedde iallfall utan att något gick sönder. Men när allt var tillbaka ställt och huset städat så gick vi ut på altanen allihopa innan det skulle bära iväg till Lillerud. Och då hände de man bara väntat på liksom skulle hända:/ Något var bara TVUNGET att gå sönder under helgen. Det var bara så!! Men det var inget farligt bara en gammal lampa som skulle vart upp på altanen:P Och det ända mamma sa var: " Ja, de gör inget. de var ändå så gammla och sköra. Nu har vi en bra anledning till att köpa nya" Haha xD

Nej men nu ska jag ta och sluta skriva. Jag befinner mig för tillfället i Sannas rum med Madiisons dator på Lillerud. Och nu är det typ bara två och en halvtimme kvar till Sanna slutar^^ Haha x)

// Ha de braer^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0