Allt och Inget^^

Japp då sitter man här igen efter väldigt långt blogguppehåll igen^^

På fredag ska jag och Madiison på Takida^^ Ska bli så kul att komma ut och träffa folk igen. Känns som väldigt lång tid sedan. Innan ska vi gå till "SKÅÅL" och bowla^^ Haha x)
Sen åker vi med Gurra hem, och eftersom att jag är ensam hemma hela helgen så hoppas jag att min söta lilla vän Jennie kan tänka sig att följa med upp till Lesjö redan på fredag natt?! ;D
Och på lördag blir de ju äntligen av! Mitt och Madiisons försenade födelsedagsparty:) JIPPIE^^ haha x) Ska bli kul att träffa gänget igen^^ De blir mat, lite spel m.m:P Haha x)

Sen så längtar vi ju efter 1:a veckan 2010^^ Vilken vi kjommer att tillbringa i Idre:P Whiiie. Jag, madiison, Gurra, jennie och Emma. Sen vet jag inte om Emil funderade på att följa med^^ Men de märks. Blir kul hur många vi än är^^
^^

Bilden jag fick av Jennifer från balen idag:)

Men hade bra för nu ska jag sova. Natti natti:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0