Spökis<3

Han mår som en prins! Han har de så bra! Kändes så bra att se att han verkligen har ett drömliv nu! Önskar han kunde ha de här hos mig, men de går inte:/ Och de svider i mitt hjärta! Men jag är glad att han har de bra nu när han är så gammal och inte klarar kyla. De är säkert många som inte förstår att man kan tycka om en kanin så mycket, men han har varit med mig sen jag var 10 och han var som en hund under de år han bodde inne. Sen var han tvungen att flytta ut! Jag saknar dig<3 Men det är mycket bättre att du bor hos Jennifer och Mathias där du får de du behöver. Så får vi se om du kommer hem ivår eller inte:)

Han som var så mager när han flyttade har lagt på sig lite nu också. Han vägde ca 976g när han flyttade och nu vägde han 1030g, de märks verkligen att han trivs med sitt liv nu! Även fast de svider att inte kunna ha honom hemma där han hör hemma så vet jag att han verkligen har de jätte bra nu. Och TACK SÅ MYCKET JENNIFER OCH MATHIAS för att ni hjälper mig med detta! Det betyder verkligen jätte mycket att kunna ge denna herre ett bra liv nu när han är så gammal!<3
^^

^^

 

 

Jag Gillar Att Du Är Vacker

Men Jag Älskar Dig För Att Du Är Du!


Kommentarer
Postat av: Mixzi

Sötisen =). Å snäll var han ju me, till skillnad mot en viss annan tjurig kanin vid namn Cola..

2009-12-05 @ 10:15:05
Postat av: Marika^^

Aa:) Ja, men Cola har lugnat sig. Hon börjar bli gammal hon´också. Jag tror nästan hon kommer lämna oss före Spökis för hon är så stor: )

2009-12-05 @ 13:09:49
Postat av: Jennifer

Riktiga vänner ställer upp <3

2009-12-09 @ 14:14:58
Postat av: Marika^^

Det gör dom<3

2009-12-14 @ 15:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0