Karlstad!

Japp då har man varit och övningskört igen, var ju bara 3 månader sen sist... Måste verkligen skärpa mig om jag ska få ett körkort innan jag fyller 85 -.-
Och jag kan ju inte direkt skryta med att det gick bra, för de gjorde de inte.. Men jag blir så jävla nervös varje gång. Men jag får väl vara glad att de går bra på slutet och hoppas på att vägverketsgubben har överseende när jag väl kommit så långt eller något^^

Handlade även lite julklappar. Men har fortfarande Jennie kavr. Och jag har ingen aning om vad jag ska köpa til henne -.- Några förslag?

Träffade Sanna efter att jag hade kört och vi svansade runt lite i Karlstad och fortsatte sedan ut till Lillerud^^ Och hela tiden så skvallrade vi så klart om det senaste inom kretsen om man så säger^^ haha x) Kul ahde vi iallfall^^ Och V.4 ska Merza tävla agility med Emma på Lillerud:P Whiie! Önskar jag kunde göra de själv, men de är bättre att spara knäet och bryta det i backen i Idré än i ridhuset på Lillerud^^ haha x)

Men nus ka jag sluta skriva^^

Hade bra^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0