Julstök:)

Japp, nu närmar det sig verkligen jul och snögen ligger KVAR!!! Kan ni förstå det? Det kan knappt jag! Men de är ju inte säkert att den är kvar på Julafton så vi ska väl inte hoppas på förmycket nu...

Imorgon tisdag ska jag åka in till farmor och farfar och hjälpa dem lite med va de nu va^^ Haha^^ Sen blir jag antagligen kvar där tills på onsdag då jag sätter mig på en buss för att åka till Karlstad för att övningsköra^^ Direkt efter det bär det av hemmåt för att ordna inför eftermiddagen då jag, Madiison, Gurra, jennie, Jennifer och Mathias ska ha en alldeles egen julafton^^ Senare den kvällen blire antagligen bingolotto hos Madiison. Sen blire hem och sova, kanske skulle Jennie sova hos mig men de märks^^

På självaste julafton blire väl stök och stress som vanligt. men jag hoppas på att jag ska hinna ut en sväng med vovvarna och gå med dem på julpromenad^^ Merza får då ha sin tomtedräkt om de inte är alldeles för kallt så hon behäver sitt duntäcke^^ Haha xD Sen blire att träffa delar av släkten. Moster, Ari, mormor, morfar och kusinerna:) Vi ska väl 'äte och så. och kolla på KALLE ANKA SÅ KLART^^ Haha x)

På julafton kommer farmor och farfar upp och ska äta med oss och dela ut klappar^^ Så blir de kvar tills på annandagen då hela släkten kommer till oss för att gratta Mikaela! Ja, man kan säga att veckan är speckad och jag kommer bli anti folk när julen är över. Sen gäller det ju att samla sig för att åka till Idre med Madiison, Gurra, Jennie och Emma:) Och fan vad kul vi ska ha^^

Men nu ska jag låta detta avsluta med en bild på NÄSTAN alla julklappar jag införskaffat iår^^



^^
På bilden finns dessa paket: 2st till Madiison, 2st till Jennie, 1st till Gurra, 2st till mamma, 1st till pappa, 2st till Johan, 2st till Mikaela, 1 st till Cattis och Micke, 1st till farmor, 1st till farfar, 1st till Mercedez och 1 st till Allito:) Hos Madiison befinner sig även Jennifer och Mathias paket därför finns de inte med på bild^^

God Jul
Och
Gott Nytt År!
// Marika, Allito och Mercedez


Kommentarer
Postat av: madiison^^

Jag börjar faktiskt för en gångs skull få lite Idre-feeling ^^ De känns bra !



.. Och jag vill ha paket ! :O Haha !

2009-12-22 @ 14:22:44
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Marika^^

Då är vi två^^ Och jag är riktigt nöjd med paketen^^ Fast jag kan fortfarande inte riktigt förstå varför jag fick en hel jävla låda energidryck av Gurra!!!???<3

2009-12-24 @ 11:11:43
Postat av: Madiison ^^

Bra ! (Y) . Ja du , han tycker väl att du behöver energi till Idre lr något sånt ; )

2009-12-28 @ 01:19:36
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0