JULDAGEN^^

Nu börjar jag verkligen bli trött på JULMAT!!! Tredjedagen irad!!! Fy... Men en dag till står jag kanske ut^^
Idag är det dags för farmor och farfar att palla sig hit och fira jul med oss^^ Egentligen så brukar vi åka till dem:P Men pappa har jour så det blir för dem att komma hit i år:) Idag öppnade vi paket innan vi åt mat^^ Haha x) Och precis som igår fick man många fina och användbara julklappar^^ Vi gjorde inte så mycket idag, satt mest och pratade efter att vi åtit mat: )

Detta fick jag i alla paket under jul^^:

 

^^
Och ni ser vad det är på bilden eller???? Haha xD
Före jul:
~En "Sanning eller konsekvens, elaka versionen" kortlek av Sanna och Emma;P
23:e
~ En låda Energidryck av Gurra^^
~Den blåa skålen fylld med godis av Jennie^^
~Geisha asken av Jennifer och Mathias^^
~Svårt att se, men ett av de fyra glasen jag fick av Madiison står vid de gråvita handdukarna^^
24:e
~Två broderade dukar och tvåhundra av mormor och morfar:)
~Fyra grå/vita handdukar och två böcker(dock bara en av dem på bilden) av moster & co:)
~Nogatfärgade handdukar, mjukisbyxor(inte på bilden utan på mina ben^^), långkalsonger(inte på bild för de hade inte kommit ännu) och en kokbok av familjen:)
25:e
~Raggsockor(de lila med blåa prickar som jag önskade mig, bara för att veta att ingen annan har likadana^^), en tallrik till servisen, 300kr & en fick kalender av farmor och farfar:D
~En grå topp, en premeneration av "Härliga Hund" & spelet "Kasta gris":D

Är det något jag glömt? Inte vad jag kan komma på^^ Men vet du så tala gärna om det:D



Kommentarer
Postat av: Mixzi

Det va nog tur att du skrev bildförklaringen =)

kram

2009-12-30 @ 10:55:28
Postat av: Marika^^

Förstod nästan det^^ Kram

2009-12-30 @ 16:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0