JULAFTON^^

Japp, idag var det till att gå upp i tid för folket skulle tydligen komma så tidigt som kl 2^^ Haha x) De som kommer idag är: Mormor, Morfar, Moster, Ari, Jim, Marcus, Daniel och Nadja! Vilket betyder att de kommer bli fullt i vår lilla hus^^ Ursäkten till att vi skulle vara här var tydligen DISKMASKINEN:O Haha x) De va tydligen ingen som orkade diska på JULAFTON:P Jaja... Men de vart mycket folk enligt mig, de blir  jobbigt.. Men men bara två dar till så är Julen över sen... På kvällen stack jag iallfall ut och gick med Madiison sen var jag dit och vi sjöng singstar en stund innan Madiison skulle upp till Marina och ge henne hennes julklapp. Så då vart jag med dit.. Sen gick jag hem och lade mig^^

Jag fick mycket fint i Julklapp, men bild på allt kommer imöra när jag fått alla klappar^^

 

^^
Mikaela, Johan och Markus kollar på Kalle Anka^^ ( Johan fick en skjorta av mamma och pappa i julklapp som han skulle ha haft på jul, men den dissade han för skjortan han fick av MIG i julklapp. Slippsen är dock fårn den han fick av mor och far^^)
^^
Nadja var så klart också med och kollade in Kalle Anka och hans gäng^^
^^
Lixom Daniel^^
^^
Och Jim!! Tydligen är Kalle Anka roligt för ALLA!^^
^^
Vi avslutar julafton med en JULGRANSKULA^^



// Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0