Jul och utslag!!!

Fan va de kliar!!! Tror jag får fnatt alltså!! Har sån jävla lust att hämta yxan och hugga av armarna och huvudet!!! Var in till sjukhuset idag iallfall, men vad gjorde de där då?! Inte mycket han kollade ju för fan knappt på utslagen. Han sa typ bara att han TRODDE det var en kraftig eksem så jag fick recept på tbvå jävla SALVOR sen fick jag åka hem!!! Jag är så sur! Alltså de är nog ingen som kan förstå hur mycket det kliar.. Om de nu inte haft de själva!! Ocvh det har börjat sprida sig som fan! I flera dagar hade jag det ju bara på kinderna och ovanpå händerna! Men nu har det pridit sig så nu är det upp till överarmarna och typ i hela ansiktet!!!! och den spridningen på EN natt!!! Jag är nära på att bli tokig! Han hoppades att det inte skulle ta längre tid att få bort dem med salvan än 10 dar!!! 10 DAR??? FATTTA DÅ ÄR DE JU FÖR FAN JULAFTON!!!!!!! Tänk om de tar längre tid då?? Tänk om de inte är borta när vi ska till Idré?? Som om inte de dar som gått har varit nog för mig!!! Fy fan!! Sen så läste jag på salvan att den kan även ge motsatt effect! Så vad fan ska jag göra då då? Då kommer de ju inte vara borta till Idré!!! Nej, blire värre får fan pappa eller mamma följa med mig till Karlstad så de får ta reda på en gång för alla vad fan detta är!!!!!!!!! MÖH!!!! Och en natt till som den som gick de orkar jag faninte med. Då går jag ut och lägger mig i en snöhög!!! För kyla är de ända som hjälper!!!

Nu orkar jag inte skriva mer! Nu blire en kalldusch eller en rundtur i en snöhög!! Det är det enda jag har att välja på!!!

Men ha de så bra så länge det inte kliar på er också!! // Marika
^^
Fan vads jag saknar dig Fisse Nisse Bus(Pepsi)!!<3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Stackars dig :/ Var du i filipstad eller? De verkar inte vara så roliga där! Lika sugiga som i Vålberg -.-

2009-12-14 @ 17:22:07
Postat av: Marika^^

Det är jobbigt:/ Hur mår du då? Japp, tioll filipstad. Och de suger verkligen!!! -.-

2009-12-14 @ 22:12:15
Postat av: Sanna

Jupp, jag var tvungen att skriva igen så du ser att jag iaf FÖRSÖKER komma igång med bloggande om mig och kid <3

2009-12-14 @ 23:54:54
URL: http://woodlooksjustkidding.blogg.se/
Postat av: Mixzi

Är det såna där nässelutslag igen??? Men fy fan! Hoppas det blir bättre!!

krya på dej!

2009-12-15 @ 08:41:06
Postat av: Marika^^

Sanna: Aha^^ Måste kolla in den då^^



Mixzi: Vi vet inte om de är de. Men nu har jag snart över hela kroppen:/Tack så mycket: )

2009-12-15 @ 15:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0