Hemma igen:)

Japp, då var man hemma igen efter några dagar i soliga och snöiga sälen^^
Vi bodde i en stuga i Lindvallen. Och det har varit jättekul:) Jag åkte upp med farmor och farfar och med var även Gun och Stig. Mickes mor och far. Vi gjorde inte så mycket, men igår åkte vi en sväng, först upp till Stöten och sedan ner till Sälen där vi fikade. En jätte god räksmörgås^^ Och han som stod i kassan var jätte kul. Jag hade jätte svårt att bestämma mig för vad jag skulle ha men till slut så blev det en räksmörgås. Och sen så sa han: "Och du ser ut som en som vill ha Loka citrus att dricka, Marika" gissa om jag blev paff! De kan man lugnt säga att jag blev. Ja, jag gissar att jag stod och gapade åt honom, jag tänkte igenom om någon sagt mitt namn när vi stått där men de kom jag fram till att ingen hade gjort. Men till slut så klickade det! Jag hade ju Lillerudsjackan på mig! Och där har jag ju mitt namn^^ Haha x) Rolig var han iallafall:P

Men nu ska jag nog ta och sova för imöra måste jag upp i tid för att åka till Karlstad och köra bil^^ Brum Brum^^ Jag är nog rätt övertrött så ha översyn xD

^^






Kommentarer
Postat av: Mixzi

Hahha, det där me jackan va kul! Tror jag har varit me om samma sak nån gång och man blir minst sagt paff "hur fan kan du veta vad jag heter!?" typ. =)

kram på dej

2009-12-03 @ 08:56:13
Postat av: Marika^^

Haha x) Ja man blir stum. Vet inte vad man ska säge^^ Kramix

2009-12-03 @ 09:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0