En dag med Faster och "vargarna":)

Igår liftade jag med Madison och hennes föräldrar till Filipstad för att hälsa på min gammla faster, Micke och "vargarna"^^ Haha xD
Igår kväll var vi och åt mat hos Mickes föräldrar, var riktigt kul fick höra en massa roliga historier från gamla tider XD När vi kom hem därifrån så blev det lite kortspelande sen skulle jag prova kläder som Cattis fått av en som hon inte ville och som inte passade^^  Vissa saker tog jag hand om men vissa var så gräsliga:P Till slut så slutade det med att jag drog alla kläder utan på varandra^^ När jag fått på mig allt så hade jag: 2 par mjukisbyxor, 1 par jeans och ett par termobyxor^^ Och ett antal tröjor i  olika fasoner^^ Jag hade totalt på mig 19 PLAGG allt som allt^^ Haha xD Kom jag med i Guiness(?) rekordbok nu???? Haha xD Men gissa om de va varmt alltså^^ Haha xD De vart aningens varmt kan jag medela^^ Hade de inte vart så gräsliga vissa plagg så hade jag lätt kunnat ha de när jag åker skidor eller skoter i Idré^^ Hah axD För då hade jag iallfall inte frusit:P
Efter det fick jag se en massa kort:) Mest på hundarna men en del annat också:) Vi kom inte i säng förrän vid halv 2-2^^ Så de va inte konstigt att jag inte vaknade förrän halv 12 idag^^ Haha xD

Idag var vi ute med vovvarna. det var väl typ det vi hann innan jag skulle åka med pappa hem. Innan vi lämnade Filipstad så kollade vi efter skidhjälm men de fanns ingen:/ Så nu får jag helt enkelt klara mig utan.... Jaja. Jag har ju åkt utan i flera år förut, men nu är de skillnad. Jag har inte åkt på 2år pga av att jag har ett ledband som knappt håller för att gå på.. Men det har blivit bra mycket bättre efter att jag börjat gå upp och ner för backarna här i Lesjö dagligen. Det har antagligen stärkt det igen. Men jag känner ju då och då att det inte är som de ska. Om t.ex. foten glider iväg på is eller något så har jag inte en chans att försöka hålla mig uppe på höger benet som är skadat. Nej, de kan jag bra glömma. Men jag har lärt mig att inte ens försöka utan bara låta det sticka iväg. För så länge jag är avslappnad går det bra då gör det inte ont. Det blir bara stelt när ledbandet drar ihop sig igen...
Men jag har även planerat noga för att klara mig i backen.. Jag lindar det ganska så hårt och så så att det får hjälp med stabiliseringen i backen. Och sen så under det lägger jag på typ tigerbalsam så det värmer ett tag. Sen på kvällen så värmer jag en vetekudde i micron som jag sedan lägger på knäet för att mjuka upp det.. Och kanske jag borde göra det även på dagen innan jag ger mig ut i backen???? vad tror ni??? Jaja, på något sätt ska det nog ordnas^^

Imöra är det nyårsafton... Hmm.. Spännande. Hur ska man säga sen? Istället för 09??? Säger man 10 eller 010??? Själv tycker jag att 010 låter bäst men det är många som idiotförklarat mig för det.... MÖH!!! Kvällen blir nog att tillbringa med Madiison och Jennie borta på Villavägen2^^ Blir tydligen drinkprovning:P Madiison fick ju en drinkbok och en drinkshaker av Jennie i julklapp:P Så det kommer att bli riktigt intressant faktiskt:P Kanske det blir lite Singstar också? Vem vet^

Nej, nu ska jag nog ta och gå en sväng med mina vovvar:) Men måste kolla hur kallt det är först så jag inte fryser lungorna av mig... Har märkt att mina lungor är mycket känsligare mit kyla nu efter lunginflammationen förra året.... Jaja, sånt man får leva med antar jag.
^^
önskar jag hade haft systemkameran med mig:/

^^
Basco full trav^^
^^
Haha xD Han tyckte de var lite kallt åt fötterna:/ Aww

^^
Vilopaus:P

^^
Fiiint:)

^^
Ambra:) Basco leker tornado i bakgrunden:P

^^
Fråga mig inte hur min mob lyckades med denna bilden för det vet jag inte^^ Det var lika ljust då som på alla andra bilder^^
^^
Ambra bamra^^


Ni får ha det så bra nu då// marika


Kommentarer
Postat av: madiison^^

Så du har 2 termobyxor nu lr vad ? : ) jag fattade inte riktigt xD . Men isåfall så är de bra ; )

2009-12-30 @ 23:56:12
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Marika^^

Nej, jag har bara ett par^^ De andra var Cattis:)

2009-12-31 @ 01:17:46
Postat av: Mixzi

Jag tror man skriver 10 nästa år Marika, inte 010 - jag måste nog hålla me dom som har idiotförklarat dej där.. sorry

2009-12-31 @ 10:51:46
Postat av: Anonym

Haha xD Men det låter ju fult som fan..^^

2009-12-31 @ 11:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0