Dagen innan DAGEN^^ xD

Eftersom att jag inte haft tid att skriva här så kommer det nu att bli en BLOGGBOMB^^ Haha x) Jag kommer ta det dag för dag för att göra det enkelt för er som är lite tröga^^ Haha xD

Igår åkte jag till Farmor och farfar för att hjälpa dem att julpynta och göra knäck^^ En sak som jag och farmor har gjort tillsammans i flera år:) Vi var även iväg till Cattis och Micke och fikade och jag gav dem deras paket:P Hoppas de blir nöjda: )

Idag var det till att gå upp tidigt för att bege sig iväg till Karlstad för att övningsköra med Åke^^ Haha xD Jag fick åka med Cattis och Micke till Karlstad för de skulle dit och köpa sistaminuten julklappar om man så säger:P  Vi kom dit vid 10 och jag skulle inte köra förrän vid 20 över 11 så jag gick med dem på stan en stund^^ De va riktigt kul:) Medans vi var inne på Kappahl  så fick jag upp ögonen för ett par jeans som jag ville ha. Men jag hade inte pengar med mig så det fick lov att vara... kl 11 begav jag mig mot körskolan och jag tog även kontakt med Madison som hade sovit hos Gurra  och skulle med mig när jag körde^^ Men som jag hade på känn så fick jag reda på att hon inte kunde ta sig in till Karlstad för Gurra hade ingen bil... MÖH! Men jag pratade lite med Åke innan vi startade så vi stack ut till Norrstrand och hämtade upp henne^^ Haha xD Snacka om snäll körskollärare^^ Sen blev det att öva på och avfarter till motorväg:P Haha x) Vart en färd bvi sent kommer glömma med en sladd på motorvägen i snön^^ Haha x)  Men allt gick bra.
Sen var meningen den att vi skulle ha tagit oss så snabbt som möjligt till Lesjö, Men Gurra blev tvungen att köra runt på sin far så vi blev VÄLDIGT mycket senare än vad som var tänkt.. Vi fick ringa Jennifer och Mathias och ändra tiden från halv4 till halv5 och då ska ni veta att jag och Jennie landade inte hos Madiison förräns vid kvart I 5!!! Sen kan vi ju påpeka at jennifer och Mathias var FÖRST hos Madiison^^
Men det vart verkligen en kväll att minnas^^ Riktigt roligt hade vi:) Tack för en underbar kväll allihopa och TACK ävenj för alla fina julklappar!! Fast jag kan fortfarande inte riktigt förstå vad jag ska ha all jävla energidryck till Gurra????? xD En hel jävla låda:O

^^
Dagarna innan jul ordnade jag till väggarna i mitt rum!! Eftersom att jag hatar tapeterna så har jag typ tapetsera med tavlor och hyllor^^ Blev faktiskt rätt så nöjd^^ ( detta är bara en liten del, och lite tavlor av vad som jag har på väggarna):P

/Ha en bra jul:)


Kommentarer
Postat av: Mixzi

Väggen blev ju jättefin!! Men så himla hemska var väll inte tapeterna?

2009-12-30 @ 10:57:53
Postat av: Marika^^

Tack: ) Nja, de är ju blekta som fan. Och sen så är det en jätte fin delfin bord^^ Haha x) Det är väl mest den jag skulle vilja byta ut:P kram

2009-12-30 @ 16:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0