Bild!

Igår fick jag en jättesöt bild av Jennifer.. När jag tittar på den bilden så tänker jag på tiden jag hade Spökis inne i mitt rum istället för ute i en bur.. Vi brukade dela på äpplen på de där sättet. det svider lite att han inte får vara här hos mig.. men huvudsaken är ju helt klart att han har det bra. Och det har han! Jag har dessutom beslutat en sak... Även om de gör jävligt ont! Om Jennifer och Mathias känner för att ha kvar honom så får de det! För han är en kanin som behäver ha närhet och sällskap. Han älskar att vara med precis som en hund! Och det förtjänar han att vara sina sista år.. Eller hur länge han nu har kvar. Men han är jättepigg och frisk och mår jättebra. Så länge han får vara inte så tror jag att han kan få iallfall ett par år till:) Vem vet kanske de blir en världsrekord kanin^^ haha x) Skulle inte förvåna mig:P

Den 23:e hoppas vi på en trevlig dag och att Jennifer och Mathias kan komma upp och ha en egen julafton tillsammans med oss^^

V.1 är vi ett gäng som ska dra till Idré och göra backarna osäkra^^ haha x) Vi får väl se hur farlig jag blir i backen med mitt knä! Kanske blir en gång och sen soffan i stugan resten av veckan.. Hmm.. Jaja, de är chanser man får ta lixom^^ Haha xD kul ska vi ha iallafall!

V.4 så ska Mercedez och Emma tävla i agility på Lillerud. Det skulle även vara maskerad, men vad de ska klä ut sig till hålls hemligt tills de kommer in på banan.

Nej, nu ska jag åka till mormor och morfar. Pappa skulle dit och hjälpa dem med något så jag följer väl med ner en sväng! Jag har även vart på Johansklass Lucia idag, men bilder från det kommer senare^^

^^


Hade bra:)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja det verkar som att han trivs :D Får se hur det blir längre fram ;) . Är ganska så säker på att vi kommer den 23:e. Om det inte blir snöoväder, men det är inte så troligt ^^ <3

2009-12-09 @ 14:09:21
Postat av: Marika^^

Ja de märks:) Haha x) Nej risken för snöstorm är inte så värst trolig;D <3

2009-12-09 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0