Helgen som kommer:P

Äntligen! Till helgen blire FILIPSTADSMARKEN^^ Fan vad jag längtar, hoppas de blir något liknande förra året för fan va kul vi hade^^ Men de märks väl, kul ska vi ha iallafall:P Men man kan ju aldrig uppleva samma sak två gånger så vi får göra det bästa vi kan^^

Och nästa helg då sker det stora saker:) Madeleine "Madiison" Halvarsson fyller 19år^^ Vilket betyder bara 1år till systemet^^ Haha x) Och då blir de party (för de bjudna) :P Vart har jag inte riktigt koll på ännu men de kommer bli av:) Och då blire massa paket för henne xD Haha jajamännsan^^

Men nu ska jag se till att min lillebror får på sig en pyjamas innan mamma kommer hem^^

Ha ett bra liv :)

^^


Kommentarer
Postat av: Madiison^^

Mkt paket ! :D Whiie ^^



Och Filipstadmarknaden kan kanske inte bli som förra året, men den kan bli bättre :D och den ska bli bättre ! :D

<3

2009-08-31 @ 19:00:52
Postat av: Madiison^^

Snygg bild föresten ;) ^^

2009-08-31 @ 21:55:19
Postat av: Anonym

Och Marken blöev helt okej^^ haha x) Visst är han söt min bebis? <3

2009-09-22 @ 18:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0