Bilder

Har gått igenom i stort sett alla mina bilder för att få fram de absolut bästa på mina vänner! Oh har nu hittat fyra bilder som sitter fast i huvudet på mig! Ja totalt älskar dem så jag tänkte dela med mig av dessa innan jag ska sova för natten! ^^

Madiison och Grene på Grenes 20:e födelsedag  :D Man kan inte annat än att älska värmen och lyckan i bilden!

Känner ni kärleken och värmen i bilden??? Det gör jag iaf!
 
Lycka!!!

Lycka, vänskap, kärlek, crazyness. You name it liksom! Den bilden har näst intill allt för att sprida total lycka, iaf för mig!!! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj! Har inte kollar på länge, missat lite inlägg ser jag :D gillar skarpt bilden på madde och gura :D och den på mig och sanna ;)

2012-12-08 @ 16:34:51
Postat av: Marika

Ja, oj då har du missat lite du ;) Håll bättre koll när jag sätter igång ;)

2012-12-09 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0