Less!

Är ganska less på allt just nu asså.. Vet inte riktigt varför men men.. Allt känns bara ganska värdelöst just nu.. Hittar inte meningen med ngt känns det som..
Dessutom känns det som om jag skulle vilja åka hem i helgen men det får lov att vänta tills nästa helg när jag ska hem och ställa Pilo.  Får försöka hitta på ngt.. 
Funderar på att åka ut till Hunddagiset på Hammarö och fråga om praktikplats men vet inte riktigt.. För känns ju inte som om extrajobb och sånt är aktuellt där.. men det vore ju ev lite bra för framtida planer liksom.. Jaja, det lutar åt det, för att få ngt att göra men jag vet inte.. Så får klura på det ett tag till tror jag.. 
Nej nu ska jag ta tag i hur det ser ut här.. Känns som om garderoben flyttat ut på golvet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0