Ett försök..

Är lite mycket i huvudet på mig just nu.. Högskoleprov, MaB, jobb, pengar, bil, julklappar och mycket mycket mer...
Så jag gjorde ett försök med att göra som jag alltid gjorde för några år sedan när tankarna vandrade lite för mycket, jag tog fram papper och penna och gjorde ett förök till att rita... Men ja vet inte riktigt vad det blev av det.. Kanske inge bra för att ja struntade i musiken för att de skulle vara tyst.. men de tror jag inte,, Jag har nog bara tappat mina teckningskunskaper :/ Vilket jag tycker är riktigt tråkigt för det är kul... Men men, får väl inte ge upp hoppet helt utan försöka igen senare, eller en annan dag...
'
Nu blir deet snart Tacos mys med Madiison och Gurra :) Och eventuellt tror ja vi skulle spela något spel :) De borde rensa hjärnan lite för stunden iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0