My Dog 2012 !!

Kom på att jag glömt att tala om för er vart Pilo och jag ska den 6:e Januari ^^ 
För ett tag sedan så ringde min goe vän Sanna mig och frågade om vi inte skulle ha en hund med oss ner till My Dog 2012 i Göteborg! Och det tyckte jag lät som en himla bra idé.. Men vilken hund?! :O Sanna tyckte jag skulle ta med mig Allito.. Men det tyckte inte mamma när jag lite senare pratade med henne i telefon! Men nyfiken som pappa är så satt han och lyssnade på samtalet och kom med idén att, ta med dig Pilo XD Så sagt och gjort.. Efter diverse krångel osv hit och dit så är nu Pilo anmäld till My Dog 2012!! Ska bli riktigt intressant och se hur detta går.. jag tycker ju han är sååå fin, men det är ju jag liksom.. Dommaren kanske tycker han är skitful eller ngt, vem vet liksom! 
Om inte annat så är det en kul grej och vi får komma ut på ngt roligt!! Och jag tackar Sanna för detta, då det är min födelsedagspresent att få ställa vovven då! :D Tack så mycket älskade vän <3 
'
Och det är ju inte det enda positiva med att vi ska ner till Göteborg! Antagligen ska vi äntligen få träffa vår tokiga vän från Skåne! Men de är inget ja hoppas på till 100% ännu, för de kan ju ändras totalt! Men lite hopp om de finns de eftersom de är så det är sagt liksom ;) 
'

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0