Morgon trött? Oh yeah...

Hmm... När man har för uppdrag att se till att en person kommer upp och man väcker denne och den blir sur för att man försöker få svar på de man säger istället för "mmm..", vad gör man då? Hur väcker man en morgon sur person utan att de blir vulkanutbrott?? Detta får ni mer än gärna tala om för mig när ni har svaret om ni inte redan har det! För jag kommer garanterat testa om de är en seriös idé! För jag har själv inte ett skitbra humör på morgonen men ja snäser inte åt folk jag bett väcka mig för att jag ska komma upp.. Och känner ja att de är förjävligt så stänger jag in mig.. Så hur ska ja väcka en vulkan, utan att få utbrotter som massakerar en hel stad????

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du säger till den personen (när den är vaken) att du inte tänker väcka den något mer om den ska vara så jävla trevlig ! :)

2011-11-28 @ 16:24:30
Postat av: Marika

Haha XD Får väl göra något sådant... xD

2011-11-28 @ 19:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0