Mina Vovvar!

Idag har jag provat att ställa alla tre vovvarna! Allito för att jag funderar på att ställa honom snart, Merza bara för att testa om det gick och Pilo som träning ifall han ska ställas i framtiden^^ Allito går det över förväntan med, med tanke på att vi aldrig har tränat det så går det riktigt bra just nu så vi hoppas att det fortsätter så(Y) Merza var skitsvår att ställa men Pilo var jätte lätt å om  jag bara tränar det regelbundet med honom så kommer det att blir skitlätt om han någongång ska iväg och ställas :) Tyvärr så är det mobil bilder och dessutom så hade jag kunnat ha en bättre fotograf. Men ja. Hittade några bilder som var hyfsade iaf!

Allito

Merza

Pilo

Tänkte mig på att ställa dem ev imöra med mamma som fotograf (som om de skulle bli bättre) nja! Men kanske Madiison och Gurra kan hjälpa mig till veckan?! ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0