Lesjöfors!

Imorgon är det fredag.. Vilket betyder att jag ska åka upp och tillbringa helgen i Lesjöfors efter att Trazzel har åkt vill säga :) Blir att hårdträna ställning med Pilo i helgen, för sen kommer jag antagligen inte kunna göra det förrän till Jul, för de är ganska späckat schema fram till den 27:e november sen.. Och då är de ju inte alls långt kvar tills det är dags att åka iväg till Göteborg :S Ska bli himlans kul samtidigt som jag vet att jag kommer vara så äckligt nervös! 
'
Men just nu vill jag bara ha nästa vecka så det kommer lite provsvar!! Ja på Trazzel då menar jag.. Börjar fästa mig vid den lille vovven så jag verkligen hoppas för hans skull att han blir frisk snart.. Vilket samtidigt betyder att vi inte kommer ha någon vovve här på dagarna längre då, men men.. Får väl va så då bara han blir frisk!! 
Så må provsvaren visa bra saker nu då! Så slipper vi tänka mera på det!!
'
Btw s börjar jag vänja mig vid min lugg nu.. och vid att Madiison är blond XD Men shiiiet vilken omställning från att gå från att luggen var nästan lika lång som håret till att den inte alls, och inte ens nästan når bakom öronen :O Nu hänger den alltid i ögonen på mig :O Jaja, jag gillar frisyren så det är ju bara till att stå ut XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0