(*.*)

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen^^ Men men. Sånt är livet när man är trött och sleten x) Jag däckar vid tio de flesta kvällar nu för tiden men är ändå lika förbannat trött när jag typ 10 timmar senare stiger upp!!! Vad är felet liksom??

I förrgår sökte jag ett jobb som jag verkligen hoppas på att jag får! Jag tänker inte avslöja vad det är för något men ni kan väl hålla tummarna ändå?? =D
Igår hittade jag en jätte snygg mobil som jag vill ha, och jag har lovat mig själv att jag varken ska bada, köra över eller tvätta den i tvättmaskinen!! Haha xD Egentligen är det inte ett dugg kul för jag har just nu min fjärde mobil på ett ÅR! och jag gillar de inte för jag har ju inte råd att köpa nya hela tiden jue!!

Jag hade dessutom en riktigt trevlig kväll med världens bästa HALVARSSON igår^^ Haha xD Vi satt uppe vid Dalkarssjön och fotograferade och fjantade oss :) Fler såna kvällar tack!! Ni ska få se lite bilder ska ni se!s

*

d

ter

f

l

h

s


Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga bilder :D !

och jag håller tummarna :D! HÅRT!

2010-05-07 @ 22:36:50
URL: http://tuddis.blogg.se/
Postat av: Marika^^

Tack:D

Bra då vet jag att någon gör de iallafall xD

2010-05-08 @ 12:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0