Nu då Madiison??

Så.. Då har jag varit på och ändrat designen IGEN!!! Bara för Madiison´s skull :) Hon tyckte nämligen att det var svårt att läsa på den mörkblå bakgrunden^^ Haha xD Men nu är det fixat. Själv tycker jag att det vart lite ljust men men... Bättre att ni kan läsa än att jag ska tycka att det är snyggt... Nu får det vara så här tills jag får lust att ändra igen^^ Vilket kan ske när som helst om jag känner mig själv rätt^^
Till våren när det börjat blomma och så, så kommer det att bli vårtema här om jag orkar släpp Spökis temat... Det märks.. Nu känner jag att det blev en massa babbel här, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och sen är jag gladare än jag varit på flera dagar...

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll tillsammans med Madiison och Patrik K. Vi gick dit för att träffa hans lilla vovvsing Diesel, och jävlar så fin han var. 75% Schäfer och 25% Rottweiler, som det ser ut nu så kommer han att se ut som en långhårig, ja iallfall väldigt lurvig Schäfer när han blir stor:) Såååå fiiin! Jag vill också ha en.. Men att ta in en sån till Allito vore inte så lyckat och sen så måste man ha pengar för att ha hund och KÖPA hund... Jaja, jag får skaffa en valp i framtiden:)

^^


Ikväll ska jag, Madiison och Merza dit och hälsa på: ) Jag tror nämligen att Merza är en riktig liten barnvakt^^ De kommer att ha riktigt kul har jag fått för mig: )

Jag har hittat lite bilder i min mobil på Spökis som jag inte kom ihåg att jag hade där: ) Så här är de...




^^

Inte bästa kvaliteten men ändå.. Det var när han var till vet för hälsoundersökning i höstas..^^
Han brukade vara lös på gården.. Här för sista gången...

 

^^
Hittade massa bildwer på bubben men kan ju inte ladda upp allt...


Nej nu ska jag gå och ta något att äta: ) Bye bye


Kommentarer
Postat av: J

Madison har rätt, det blev mkt mer lättläst nu x) Men jag kände inte för att påpeka det förut, för alla har rätt att ha hur dom vill eg. Men det underlättar läsningen nu (Y)

2010-01-18 @ 23:19:16
Postat av: Marika^^

Haha xD Bara att kommentera vettu^^ egentligen skulle jag vilja ha ALLT svart fast DÅ skulle deinte bli så enkelt att läsa^^

2010-01-19 @ 08:42:39
Postat av: Sanna

GE MIG VALPISEN!!!

2010-01-20 @ 23:29:16
URL: http://woodlooksjustkidding.blogg.se/
Postat av: Marika^^

Han är så jävla söt:)

2010-01-21 @ 13:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0