Crazy Dogs^^

Visst älskar jag mina hundar^^ Fast jag ibland tvivlar på att de verkligen är hundar. Jag tror nämligen att Allito är en Ailien och Merza en Mink eller något liknande:) Här ska ni få bilder som ja de föreställer mina "hundar" Haha xD


*
Här ser de ut som om han leker räv eller något^^
^^
Full fart för jämnan^^
*
Ibland ser det inte ut som om Merza ska överleva dagen: )
^^

Haha xD Här ser det ut som om de sjunger i kör eller något^^

*
xD
*
Denna bilden diggar jag starkt alltså:)

*
Anfall^^

*
Ser fan ut som ett lejon som hoppar upp ur gräset på savannen efter att ha legat och smygit hur länge som helst:)

*
Var bara tvungen att ta med den bilden:P
*
^^
*
Kolla Allito, han ser livrädd ut. Och Merza ser livsfarlig ut^^ Haha xD
*
:)
*
Whiiie^^
*
Merz-Pervers
^^

Och denna bilden på Allito får avsluta bildspelet<3

 

Ha det så bra nu allihopa:)


Kommentarer
Postat av: Mixzi

Crazy dogs är bara förnamnet =)

2010-01-24 @ 18:07:35
Postat av: Marika^^

Haha xD Det är det verkligen^^

2010-01-24 @ 19:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0