Blöh!

Fan vad jag stör mig på att alla andra kan se min nya header och design men inte jag -.- Nej, min dator den dras med den gammla :@ Men men, den uppdaterar väl snart hoppas jag! 
Btw,så kommer det nog inte bli mkt till uppdatering här i framtiden, man vet aldrig men risken är att denna blogg läggs i vila ett tag, då jag bestämde mig för att jag behövde en låst blogg som jag vet vilka som läser och inte, så jag kan få skriva av mig på "riktigt" för här kan jag inte släppa alla tankar, kommentarer och funderingar som jag har.. S då valde jag att starta en till, fast låst där jag får välja ut mina läsare.. 
Men ett och annat inlägg kommer det väl att komma in här också.. Då jag sett att antalet läsare har ökat lite :P Varför egentligen? Jag menar jag skriver ju typ ALDRIg känns det som?! Men men, ngt intressant måste jag ju skriva? Eller så är folk bara riktigt nyfikna på vad jag gör och tänker.. Kanske de letar nytt "skvaller" utanför "skyltarna"?? Som en god vän till mig brukar säga XD 
'
På lördag bär det av till Filipstad till Cattis och Micke på Tacos :D Och på söndag kommer Mikaela för att stanna under veckan då hon ska praktisera på resturangen Savoy ! Blir nog en intressant vecka XD Madiison berättade att hon hade frågat sin mamma hur man sköter "en sån där", ja hon hade verkligen sagt en sån där !! Ja höll på att bryta ihop när hon berättade det.. XD Med sån där menade hon tonåring XD Haha!! 
Jaja, det blir nog bra :P Sköter hon sig inte låser vi in henne i vår "bur" till källarförråd ;) Så bäst för henne att hon lägger sig vid 21.00 och går upp kl 06.00 som alla oss andra ;) Haha!!! Japp, de var dagens skämt så här på morronen XD 
Och på tal om morron så har jag vart vaken sen halv 7 och roat mig med att: ta emot Trazzel (som ska vara kvar till 21.00 ikväll :P) kört Victor till Kampus och Madiison till Universitetet ^^ Japp jag behövs!! Synd bara man tjänar så dåligt på det XD Men men!! De får betala tillbaka på annat sätt! Tjänster och gentjänster liksom :P 
'
Nej nu ska jag ta tag i det här.. Städa och sen duscha kanske! En liten promenad med Trazzel, de är ju kallt och han ska inte göra så mkt så det får bli en kortis! Men hare!
'
Btw; Vad tyckr ni om nya headern??????? :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Nya headern är snygg :D!

2012-01-25 @ 10:04:45
Postat av: Marika

Tack :D

2012-01-25 @ 10:15:26
Postat av: madiison

HAHA ! den där ja ;) Jag är så duktig med ord ^^ Och såkart vi ägger oss 21.00 varje dag o går upp klockan 06 ! Vi är så dukiga ! ^¨

2012-01-25 @ 17:07:38
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Marika

Haha XD Ja gud ja ^^ Alltid i tid i säng ;P

2012-01-25 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0