Plugg? Jobb? Nja, ja vet inte -.-

HAr suttit ett  ex antal timmar med Matte B idag.. Och tro de eller ej men jag gilla de.. Att få tänka riktigt ordentligt igen.. Och sen att de faktiskt blir rätt också.. Då känns ju allt ännu bättre helt plötsligt..  MEN, om jag nu pluggar MaB så jag får med det betyget, så vet jag ju fortfarande inte vad jag ska göra sen ju :O Så nu tänkte jag be er om lite hjälp!! Vad tror ni helt seriöst nu att jag passar att arbeta med?! Just nu är jag inne på att börja plugga igen så vad ni än tycker, bara häv ur er!!

Tack på förhand :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hmm, du vill ju garanterat jobba med djur.. Så varför inte plugga till djursjuksköterska? :) Alltså assistenten till veterinären :) eller till djurskötare i djurpark? :)

2012-02-07 @ 09:16:19
Postat av: Emma

Håller med Jennifer, definitivt med djur :)

2012-02-09 @ 09:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0