Tallinn!

Förra helgen bar det iväg på kryssning med mamma, pappa och Johan :) Vart riktigt trevligt. En avslappnande resa faktiskt :) Ingen stress eller press. Utan bara vara! Tänk om livet alltid vore så enkelt.. Men ne.. Man får vara glad för stunderna som bjuds ! Även om de inte alltid är så lätt att uppskatta dem! Men de finns där och borde tas tillvara mer än vad man gör! 
Iallafall så skulle jag mer än gärna åka på fler såna resor med mina föräldrar :) 

*
Fiskmåsar var det gott om uppe på soldäck så länge vi var i Stockholmsskärgård !

*
Jag vill HA !!!!!!

*
Det här kan jag lova är bästa bilden på pappa på hela resan.. För den gubben vägrade va med på bild -.- Så resten går inte att visa.... XD

Tack för en jätte trevlig och fin resa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0