Madiison är som en tom kartong!! ;-)

Sitter i soffan med Gurra och Victor och kollar på Madiison som muckar med kartonger som inte gör som hon vill! XD Julpyntningen är i full gång på Rud.. Just nu har Madiison lagt en röd girlang på Tv'n och jag kommenterade med att den kommer blåsa ner när någon går förbi fort.. För att testa detta tar hon fart från rummet berdvid och springer förbi, vilket kunde ha resulterat i att hon hamnat utanför förnstret i  Tv-rummet. XD Man kan ha lagom roligt åt den tjejen, iaf när hon sticker huvudet i en tom kartong och ropar "koko" XD Galning!!
Från det till att byta till julgardiner i tv-rummet nynnandes till "vår julskinka har rymt"  XD  Och stackar föser hon med ;)
'
Jaja, från de ena till det andra måndag kväll vart inte som vilken måndags kväll som helst.. Efter gymmet så åkte jag och Madiison förbi hos Victor, som hade fått nån idé om att han ville dricka, vilket inte Madiison då för tillfället var sugen på, så det slutade med att Madiison körde och jag och Victor drack XD Meningen var att vi bara skulle dricka det han hade och bli liiite goa i huvve.. Men när det var slut så ville Victor ha mer och MAdiisons kommentar var "Ska jag köra så ska ni bli fulla också" vilket resulterade i att det vart en sväng förbi hos Paul som vi fick mer sprit av x) Och ja fulla vart vi XD Snurra lagom i huvve när man gick och la sig vid halv 5 den natten XD Sen upp och ta emot Trazzel vid 8 morgonen därpå XD Men de gick fint det också.. :) 
Så gårdagen var ganska slö, men som alltid så blev ja inte bakis^^ Lyllos mig säger de som vet hur en bakfylla är XD
'
Imorse kom Trazzel vid 8 som vanligt men vart kvar till nästan halv 7 nu ikväll. Gör inte mig något för man märker nästan inte att han är här. Och dessutom är det bara mysigt att ha en vovve kring benen om dagarna :) 
Men nu blir det en lugn kväll, om nu Madiison saktar ner snart, annars lär det bli fartfyllt för jävlar vad hon flänger runt!
'
Nej ta tag i julen i mitt rum kanske! Hare ;P

Kommentarer
Postat av: madiison

Mohaah ! Jag äger ;)

2011-11-23 @ 22:46:35
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ohja ;)

2011-11-23 @ 23:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0