Julklappar!!

Jag hatar December på det sättet att det är en FATTIG månad x) 
Men nu är iaf Madiison's, Victors och Syrrans julklappar klara (Y) Bara Paul, Grene, Gurra, Lillebror mfl kvar -.- Dock så vet jag på ett ungefär vad de ska få så det är ju löst ^^ Bara att invänta pengarna som ska komma imorgon eller torsdag så jag kan införskaffa dem med :P 
'
I år ser julfirandet ut så här:
21:a så firar gänget jul i Karlstad, med julbord och julklappsutdelning.
24:e så firas julafton i Lesjö med kusinerna (mormor och morfar????) 
25:e Firas hos Farmor och Farfar i Filipstad. 
'
Och någon gång där innan (tror jag??) ska jag, Madiison och Jennifer ut och äta middag :) Så myyys de ska bli!
'
Ja det var nog jul i all korthet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0