Hjälp!!

Kom just på att imorgon  ska jag klippa mig :O MEN HUR???? JAg har ingen jävla aning!! Vill ha ngt nytt, men samtidigt så vill jag ha kvar längde på det.. HUH! Jag vet att åtminstonde lite på längden måste tas, för nu är det slitet... men ja vill inte bli av med för mkt på den.. Sen blir det nog uppklippning.. Men hur ska jag göra med luggen?! Ena stunden funderar ja på att klippa raklugg och sen snelugg och sen kommer ja på vad smidigt det är nr den är lång och räcker bakom öronen, men då går det inte att göra ngt med det typ... Asså.. Man kanske skulle klippa det i en frisyr och sen skaffa den andra som peruk! Då skulle problemet vara löst liksom!! Men de skulle bli dyrt.. 
Jaja, jag får gå dit och säga att hon får göra som hon vill, vad hon tycker skulle passa mig! Men de vet jag inte om jag vågar.. BLÖH!!
'
Nu blir det duschen sen sängen.. Imorgon kommer mamma och pappa till Karlstad så då ska jag umgås med dem!
'
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0