Förstår inte...

Idag var första dagen på Friskis och svettis med Madiison, Gurra och Paul^^ Kommer nog bli bra.. Har vart ganska nervös innan men de börjar släppa nu :) Så nu ser vi fram emot ett HELT år där XD Kan bli intressant speciellt med tanke på att mitt knä som jag skadade i en mopedolycka -08 typ lagt av redan ikväll.. Men men, jag hoppas att detta ska återbygga det ledband jag en gång hade fullt fungerande.. Borde det göra annars är det ju något större fel på det.. Men jag vet ju att under vintern brukar jag ha stora problem med att gå i trappor osv för att det viker sig så ja håller på att ta mig lite snabbare nerför trappen än vad som är tänkt men "peppar peppar ta i trä" så har det hållt hittills..
'
I allmänhet har dagarna som passerat inte vart speciellt bra.. En såkallad vän har sagt upp kontakten helt.. Vilket just nu inte gör ett skit. Och nu är hon borta från, FB, MSN, telefonboken och DW.. Dock så kommer jag nog aldrig kunna radera henne helt från mitt liv, då hon fortfarande är en del av "gänget" så fortsatt kommer detta bli riktigt intressant vid födelsedagar och annat firande när vanligtvis alla brukar vara samlade.. Men men, hennes val inte mitt och jag kommer inte vika mig från de andra bara för att hon är totalt blåst i huvve... 
Och ja de här är en blogg med mina tankar och ord, och ni måste inte läsa.. Men jag förstår verkligen inte hur man bara kan vilja få bort någon från sitt liv så drastiskt utan egentlig anledning.. Jag har funderat på anledningar men får det inte att gå ihop på ngt vänster alls.. Så ja nu lämnar ja den skiten bakom mig och umgås med de ja faktiskt betyder något för och som jag vet bryr sig.. Så kan hon sitta där och tro att jag mår såååå dåligt eller vad nu meningen med allt detta var egentligen.. Jag är bara glad att sanningen kom fram så ja slipper se henne ngt mer.. 
'
Dessutom har jag fått reda på att en vän som står mig riktigt nära och som jag verkligen bryr mig om, har större problem än vad jag någonsin kunnat tänka mig.. Och jag hoppas verkligen att de kommer gå bra detta.. JAg vill verkligen inte förlora den vännen.. Gör så ont att jag inte kan göra något för att hjälpa dig...
'
'
Oj, vad mycket text det blev.. Skulle kunna fortsätta länge men tycker att jag gått nog långt in i mina tankar som det är utan att säga för mycket.. Så resten behåller jag för mig själv helt enkelt..
Funderar dessutom på att låsa bloggen för att ha koll på vilka som läser och försäkra mig om att personer som inte har något i mitt huvve att göra inte heller kommer in där genom denna vägen.. Förlorat är förlorat och kommer inte igen! Men det är bara en fundering än så länge...
'
'
Kom även att tänka på en sak förut idag när det disskuterades ålder på hundar.. Min lilla Merza blir hela 10år den 22 November.. Men jag hoppas hon har måååånga friska år kvar fortfarande.. Och än så länge ser det ljust ut !
'
Nej nu är det nog dags att sova! God Natt folket!

'
Avslutar med en sööööt bild på Merza och bebisPilo från i sommras <3



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad kul att ni börjat träna ! :D F&S är så himla kul ! :D

Allt kommer ordna sig ska du se <3

2011-11-08 @ 10:47:23
Postat av: Marika

Ja de va ganska kul faktiskt :)

Ja de tror jag med.. Speciellt nu när hon är ur bilden helt! <3

2011-11-08 @ 16:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0